VoIP Telefonie

SkyIP B.V. is ook uw telecom-operator voor de zakelijke markt. Wij leveren onze diensten op basis van Voice over IP (VoIP).

Wanneer moet u zich de vraag stellen over te gaan naar SkyIP?
In de praktijk komen we het maar al te vaak tegen, hoge maandelijkse kosten door maar voortslepende oude abonnementsvormen. Daarbij soms ook een verouderde telefooncentrale die bij een storing ter nauwernood of zelfs helemaal niet meer te repareren valt omdat er geen onderdelen meer van te krijgen zijn. En natuurlijk geldt ook dit voor de verouderde telefoontoestellen.
Herkent u dit uit in uw eigen bedrijf en wilt u precies weten wat een overstap naar digitale telefonie voor u betekend? Wij helpen u graag verder en helpen u met een passende oplossing voor uw bedrijf.

Digitale telefonie (VoIP)
VoIP heeft een aantal kenmerkende verschillen tegenover de traditionele manier van telefoneren. U belt via de internetaansluiting van uw bedrijf. Ook de toestellen worden op uw interne netwerk aangesloten. Er is dus geen aparte bekabeling meer nodig voor de telefonie.
In de kostensfeer is VoIP een stuk voordeliger. Middels één VoIP-nummer kunt u een groot aantal gesprekken tegelijk voeren. U hoeft dus geen abonnement(en) voor meerdere lijnen af te sluiten.
Omdat VoIP via het internet werkt kunt u uw telefooninstallatie tot buiten de deur uitbreiden, desnoods wereldwijd.
Benieuwd wat wij voor u kunnen betekenen? Neem contact op voor een vrijblijvend advies.

Mogelijkheden
Geen enkele organisatie is hetzelfde. Met die reden hebben wij een breed scala aan mogelijkheden.
Zo kunt u uw telefoonnummer koppelen aan ons Hosted-platform om gebruik te maken van onze cloud-dienst of kunt u kiezen voor een eigen telefooncentrale gekoppeld aan een trunk. Hieronder vindt u voor ieder van deze mogelijkheden meer uitleg.

voip.skyip.nl